8 Ağustos 2010 Pazar

kahve?

Daha kahve bile yapmamıştım kendime. Söylemem gereken bir çok şey vardı. Yapmam gereken bir çok şey. Yapmamam gereken bir çok şey.

En azından kahvemi yapabilmiş olsaydım. Şimdi kim aşağı inip kahve yapacak?

Kahve yapmış olsaydım sıcak sıcak ne iyi gelirdi kazınan gırtlağıma. 5-10 dakikamı kurtarırdım belki bir fincan kahveyle.

Söylemem gereken bir çok şey, boğazımdan yukarı çıkaramadığım. Bir kahve içsem kayganlaşan gırtlağımdan kayıverirdi sanki cümleler.

Bir kahve nelere kadir? Bir kahve nereye kadar?

Yapmam gereken bir çok şey, çok vaktim var sanıp ağırdan aldığım. Çok eğlenceli şeyler, beraber yapılması gereken. Beraberken anlamı olan.

Beraber kahve bile içemeyeceğiz artık? Gerçekten mi?

Yapmamam gereken bir sürü şey, yaptığım için gırtlağıma yapışan. Ve belki de gırtlağımı en çok acıtan? Yaptığım için bunu da yapmak zorunda bırakan beni ve bunu da yaptığım için ne yapacağımı bilemediğim.

Bir kahve yapsam mı artık?

Kim inecek aşağı şimdi?

4 yorum:

ayşegül dedi ki...

üşenme!

beyinishali dedi ki...

taa oralardan üşenme demesi kolay. gel de bi kahveni içelim!

ayşegül dedi ki...

kahveyi yaparım ama fal da isterim. 3 vakte kadar 4! çıkıyo da üstelik, hayret bişi ya...
bu işe girebiliriz aslında. internet üstünden kahve falı bakılır:) bol bol kahve içeriz, ben de yalarım telveyi en son (sağ al köşedeki).
bu arada kesin ekim ayında ordayım. elimden kurtulamazsınız!

B. dedi ki...

Burayı benden yeşil olduğu için mi sakladın?

Bi' de;

yarın beraber kahve içelim mi?



<3